Samsung RS20NPMS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS20NPMS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Elco 08-02-2008
Geschreven voor: Samsung RS20NPMS

Prima koelkast. We hebben hem nu 3 maanden in huis. Een piepje als je de deur te lang open laat staan. Veel ruimte. Goed afgewerkt. Nauwelijks geluid te horen van de motor. Wel een paar minpuntjes: De afwerking van de scharnieren aan de bovenkant had netter gemogen en onze koelkast maakt bij tijd en wijle een ploffend geluid. In de beschrijving wordt daar ook over geschreven. Het schijnt erbij te horen, ons stoort het niet, maar ik kan me voorstellen dat dit bij sommige mensen anders ligt.
Verder een prima koelkast voor een heel schappelijke prijs.

miroy 31-08-2007
Geschreven voor: Samsung RS20NPMS

Vandaag de Samsung ontvangen. Ik ben in eerste instantie geschrokken van de hoeveelheid ruimte je ineens hebt. Ongelofelijk veel voor zo weinig geld.

Het installeren was een makkie. Met behulp van de stelschroeven (alleen 2 voor) staat de koelkast binnen no time waterpas.
Standaard heeft de samsung wieltjes onder (supermakkelijk tijdens het verplaatsen).

Nadat ik de stekker in het stopcontact deed begon de koelkast te werken (licht gezoem). Hij koelt en vriest heel snel, zowel vrieskast al koelkast zijn apart in te stellen.
Na enige tijd hoor je geen geluid meer. Een pracht van een koelkast.

Heel veel vriesruimte en koelruimte met aanduidingen waar je wat kunt bewaren. Hier heeft de Koreaan echt over nagedacht.

Ik hou jullie op de hoogte.